Новостворена сільська амбулаторія,яка має амбітні цілі і хороший потенціал розвитку, вирішила провести опитування пацієнтів - активних користувачів соцмереж.

Для чого це робити? Щоб вивчити потреби майбутніх пацієнтів, зрозуміти,чого вони прагнуть і що хочуть бачити в медичному закладі первинки.

Це опитування допоможе скоригувати стратегію розвитку закладу і  майбутню рекламну  кампанію. Також його можна буде використовувати як базове дослідження  в подальшому вивченні  якості надання послуг у закладі і задоволеності пацієнтів.

Цільова аудиторія –активні користувачі Facebook  , соціально активний прошарок населення, люди небайдужі до змін в суспільстві і в медицині.

Отже, було опитано 598 респондентів, з них 86,5% жінки,і 13,5% чоловіки.

Близько 74% опитаних у віці 18-39 років, і  майже 25%  мають 40-64 роки.

17%  респондентів проживають у селах, решта-міські жителі

86,6 % опитаних мають вищу освіту

Дітей до 5 років мають 38 % опитаних, від 6 до 18 років- 33,6 %. Не мають дітей 23,7 %

Близько  58% опитаних не звертались до свого сімейного лікаря, але 47%  респондентів вже знають, якого лікаря будуть обирати . Ще 35,8 % займаються пошуками. І майже 16% не планують це робити зараз і найближчим часом.

Для респондентів було найважливішим критерієм в обранні лікаря застосування міжнародно доведених протоколів лікування (67%), майже 48% відмітили важливість зв’язку через менеджер, вайбер і т.д.

Для  46% респондентів  актуальний лікар з досвідом, проте  39% прагнуть молодого активного лікаря.

На питання «Чи задоволені Ви послугами, що надають сімейні лікарі, педіатри або терапевти в даний час ?» 57% відповіло , що ні, і 43% -так. Була відповідь-«не знаю» ,та її не обрав ніхто.

На питання «Чи готові Ви змінювати лікаря , поки не знайдете "свого"?» 63% респондентів відповіли ствердно - так, готові ,12%- не готові , а майже 25% - важко сказати.

Тільки 11% не готові долати відстаней в пошуках якісної медичної допомоги, 34% долатимуть до 5 км, 32% 7-10 км, а ще 20% опитаних  відстані неважливі, бо вони пересуваються на авто.

Для 86 % пацієнтів найважливіше  якісне обстеження , 76% хочуть досвідчених працівників, 65% прагнуть сучасного обладнання закладу .

Таким чином, ми прийшли до висновку, що пацієнти - користувачі соцмереж є достатньо вимогливими у виборі закладу ПМД і вони готові рухатися назустріч змінам, активно шукати «свого» лікаря і  «свій» заклад , де отримають якісну послугу.

Отже, для того, щоб  за допомогою соцмереж запросити в новостворений заклад  ПМД  сучасних активних людей потрібно забезпечити і передбачити в рекламній компанії  посилання на те, що заклад новозбудований, забезпечений повністю новим обладнанням, проте в ньому будуть працювати досвідчені працівники, і є чимала кількість молодих спеціалістів. Також варто відразу  розмістити посилання на меседжери для зв’язку і розмістити  карти Google з адресою  для  тих, хто захоче приїхати . У оформленні інтер’єру слід використовувати сучасні рішення і «активні» кольори, передбачити дитячі зони і стоянку для автомобілів і велосипедів.